Monitorowanie realizacji podstawy programowej
Monitorowanie realizacji podstawy programowej na poszczególnych etapach edukacyjnych : przedszkole, szkoła podstawowa, gimnazjum, szkoła ponadgimnazjalna : liceum, technikum, zasadnicza szkoła zawodowa / [Lucyna Gromiec]. Wyd. 2. - Warszawa : Oświata Grupa Wydawnicza - Wydawnictwo Wiedza i Praktyka, 2016. - 139 s. : il. ; 24 cm.+ płyta CDCelem monitorowania jest śledzenie realizacji podstawy programowej, wczesne wykrywanie nieprawidłowości i podejmowanie działań korygujących, dzięki którym niweluje się ryzyko jej niezrealizowania (co można poprawić, co warto zmienić).
60 narzędzi zawartych w tej publikacji pomoże ocenić stopień realizacji planu dydaktycznego i na czas podjąć działania naprawcze i wspomagające, by ostatecznie podstawa programowa została w pełni zrealizowana.
Poznanie zasad monitorowania powinno stać się inspiracją do tworzenia skutecznych narzędzi systematycznej oceny jakości i efektywności pracy dydaktycznej.
GALERIA
Jako tako czyli jak to po japońsku ... - warsztaty czytelnicze
28 września br. uczniowie z klasy III a z Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 16 w Opolu uczestniczyli w pierwszych zajęciach czytelniczych z cyklu ,,Bajkopodróżowanie świata poznawanie". Podróż literacka odbyła się do Japonii, następna będzie do Włoch.